Jak zvládnout stěhování v klidu a bez stresu?

Stěhování bývá vždy náročné, hlavně pro ty, kteří mají rádi svůj klid a pořádek. Jak zvládnout stěhování bez potíží a aby vše probíhalo hladce? Níže najdete pár rad, které se Vám budou hodit.

Organizace hned na začátku

Už pár dní víte, že se stěhujete a stále se nic neděje? Nejlepší jak začít je, že si sepíšete všechen stěhovaný nábytek, nejlépe za každou místnost zvlášť. Rozešlete stěhovacím firmám, které byste potencionálně chtěli využít, na základě referencí (ti co v tom už pár let chodí, Vám jen tak něco nerozbijí a navíc jsou rychlí a šikovní). Příchozí nabídky si uložte na jedno místo v PC. Až jich budete mít dostatek, projděte si je, pozorně si přečtěte co cena obsahuje a pokud mají nějaké informace ke stěhování v emailu nebo v samotné nabídce (stěhovací obaly, příplatky za patra a víkendy nebo služby navíc) věnujte jim pozornost. Pokud Vám stěhování hradí zaměstnavatel, ukládejte si všechny doklady se stěhováním spojené na jedno místo. Ať máte krabice své či vypůjčené od stěhovací společnosti, začněte balit co nejdříve. Spoustu našich zákazníků, kteří si balí sami, nakonec nestíhají vše zabalit včas, protože věcí je někdy víc, než dokážete odhadnout – rezerva je rezerva :). Balit začínejte od věcí, které momentálně potřebovat nebudete. Mějte organizaci stále na mysli a krabice si popisujte. Nemusíte je hned zalepovat (stačí až v den stěhování, kdy si budete jisti, že  již nebudete nic potřebovat). Pokud při stěhování narazíte na něco, co již nepotřebuje (nebo jste ani nevyužili) vyhoďte to nebo uschovojte do krabice „daruji“. Při kolaudaci nového bytu s přáteli, můžete založit soukromou aukci :).

Den D

Vše je již zabaleno a připraveno pro stěhovací společnost, kterou jste vybírali s velkou opatrností – tím myslíme, že společnost má pojištění, dobrou reputaci a již dle komunikace cítíte spolehnutí. Co Vaše cennosti? Jsou v krabici? V jaké krabici? Klid.. máme jednoduché řešení! Prostě a jednoduše- jakékoliv cennosti od peněz po šperky nebo notebooky, Ipady a podobné věci, ke kterým máte citové vztahy, si raději vemte s sebou. Jistota a důvěra jsou dva nejdůležitější pilíře spokojeného života. Tak proč nepředcházet zbytečným problémům?

Nastěhováno.. co teď?

Stěhovací společnost rozmístila nábytek tak, jak jste si naplánovali, už je večer a zítra jdete do práce. Ještě jste vy ani děti nevečeřeli- ach jo! Zajdete si na večeři do nejbližší restaurace a až přijdete domů, vybalíte ložnici a pokojíčky. V práci se nebudete minimálně týden přepracovávat, protože doma Vás čeká další práce. Pokud je to možné 1-2 dny dovolené určitě prospějí. Celá rodina může pomáhat a přizpůsobit si svůj nový domov podle svého – jde to i zábavně.

Máte nějaké rady, na které chcete ostatní připravit? Klidně nám na adresu dispecink@easymoving.cz zašlete nějaké z nich a nebo všechny. Budeme moc rádi!

Reklamy

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s